20100322

20 tahun menyulam durja


Kami terbahak-bahak dan sampai memuntahkan kembali kue tiau hailam bila membaca entry terbaru si pondan tua. Akhirnya, ada juga waktu membicarakan soal blog yang kononnya klon. Si tua dah menyalak bukit, si pondan tua yang tidak mempunyai sebarang kelulusan formal masih punya hati menganjurkan kelas monolog. Biasalah monolog si durja tua.

Kami semua dah sediakan pengait dan alatan lengkap untuk menjolok sarang tebuang. Tak kisahla tebuan tanah ke, tebuan pondan ker, tebuan nyah atau tebuan gay.. biar dibongkar segala. Biar semua kaum kerabat tebuan sedar.

Tuhan sangat adil.. bila kepanasan, baru panas dunia sudah mengelupur nampaknya. Saat tubuh dah menjadi isi neraka? kami x perlu bercakap soal haram atau dosa pahala. Tepuk dada tanya diri sendiri! Manusia bila hati penuh dengan dosa, dia akan berasa penuh bangga dan bongkak. Dajal bila dia terasa megah dengan dunia sekejap saja, dan bila makanan haram menjadi darah darah daging.. dajal memang tidak peduli.

Kita lihat saja, bila segala bukti sampai ke pihak berkuasa, kita akan heret si durja ke sangkar dunia. Kami x megah! Bukan niat menjatuhkan sesiapa.. kerana kami sayangkan anak bangsa yang beragama Islam di punah sang dajal dunia.. cukup antara kami menjadi mangsa.

Kami ingin bertanya, apa hukuman si dajal yang meliwat? menipu? memanipulasi gambar lucah? dan memperdaya? mengambil deposit haram tanpa kelulusan bank negara? dan pelbagai lagi pertuduhan. Setelah kami mendengar penjelasan dari 3 peguam yang memberi khidmat percuma kepada kami.. kami terus mara!

3 comments:

  1. Anonymous4:49:00 PM

    Takbir! Kami Persatuan Belia Muslim Keramat akan berada di pihak Kalian. Kami akan hubungi kalian semua!

    ReplyDelete
  2. salam.
    sebaiknya perkenalkan diri anda. sekurang2nya pembaca tahu kebenaran yg akan dibongkar ini beralasan. Dan pembaca boleh menilai dengan lebih telus.Bukan hanya menghentam dari belakang bukit, menyorok kepala sekadar melempar batu.

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:45:00 AM

    tolong saya...saya juga telah ditipu. plz. saya memerlukan seseorang daripada kamu untuk memberitahu saya perkara sebenar berkenaan dgn dajal AR. tlg hubungi saya. TQ.

    ReplyDelete